مشخصات CRM offplus :
• امکان اتصال به درگاه های پرداخت مختلف
• امکان اتصال به سیستم های مختلف Loyalty در سیستم بانکی
• امکان تعریف انواع فرآیندها و فرم ها
• سیستم جامع ارتباط با مشتریان و ذینفعان
• امکان اتصال به تمام روش های ارتباطی مرسوم (مانند پیامک ، مرکز تلفن ، نوتیفیکیشن و..)
• امکان تعریف انواع گزارشات ، نمودارها و داشبوردها
• امکان تعریف انواع وظایف و تراکنش ها به شکل Asynchronous (غیر همزمان) برای پشتیبانی از نامحدود تراکنش و عملیات
• امکان توسعه بسیار سریع و افزودن امکانات مدیریتی
• امکان تعریف انواع کمپین های تبلیغاتی و اطلاع رسانی
• امکان بررسی اثربخشی انواع کمپین ها و عملیات ها
• امکان اتصال به انواع منابع داده و راه اندازی زیر سیستم های مورد نیاز به شکل Low Code/No Code
• سیستم جامع خدمات مشتریان ، نظر سنجی و رسیدگی به شکایات
• سیستم جامع پرونده پذیرندگان و دستگاه های POS
• پرونده جامع مشتری/ذینفع شامل اطلاعات عمومی و عملیات های ارتباطی
1. سیستم پایه فروش :
• مديريت ليست قيمتهاي محصولات و خدمات، امکان تعریف نرخ محصولات
• مديريت سرنخهاي فروش
• مديريت پروفایل مشتريان (شرکتهاواشخاص)
• مديريت فرصتهاي تجاری فروش
• مديريت مناطق فروش
• مدیریت و پیگیری فروش
• زیر سیستم پيشبيني حجم فروش و خدمات
• تعريف و مديريت تيمهاي فروش
• هدفگذاري فروش براي فروشندگان
• ارائه انواع گزارش ها از فاکتورها
• مديريت سفارشهاي مشتري، سقف فروش و کنترل سقف فروش
• مديريت صورتحسابها( فاکتورهاي فروش ) و مدیریت سفارشهای فروش
• مديريت اطلاعات محصولات و خدمات
• گزارش جامع مشتریان براساس کد و نام مشتری و ...
• مديريت جامع مشتریان و ليستهاي تخفيف
• پشتيباني از واحدهاي ارزي متفاوت
• مدیریت تماس مشتری ازدرگاههای مختلف (تلفن-فکس-ایمیلو...)
• مدیریت بازاریابیهای انجام شده برای مشتری
• اطلاعات فروش مشتری در یک نگاه براساس منطقه، گروه محصولات و گروه مشتریان
• مدیریت چرخه فروش شامل تعاملات، ارتباطات، پیشنهادات، سفارشات و ...
• قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
• امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
• محیط کاربری آسان و شبیه به سایر نرم افزارهای مایکروسافت مانند Microsoft Excel
• امکان دسترسی سریع به انواع گزارش های مربوط به مشتری
• پیاده سازی اصول امنیتی و طبقه بندی اطلاعات
• مدیریت فرصت های موجود و امکان تحلیل رقبا
• امکان گزارش گیری لحظه ای از فروش و منابع مالی
• ارائه راهکارهای مربوط به شفافیت فروش و بازنگری در مراحل مشکل زا
• امکان ایجاد بستر اطلاعاتی آنلاین باسایر شرکاء
• سیستم جامع مدیریت اسناد
• امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
• و....
2. سیستم پایه مدیریت خدمات :
• مديريت قراردادهاي خدماتي (کنترل قراردادها، مراحل انجام قرارداد، افزایش یا کاهش قراردادها)
• مديريت درخواستهاي مشتريان
• مديريت فعاليتهاي خدماتي
• زمانبندي ارائه خدمات به مشتري
• مدیریت پايگاه دانش(Knowledge Base)
• مدیریت جامع اسناد
• ثبت کلیه تعاملات بامشتری از قبیل پیشنهادات،سفارشات، قراردادها
• امکان استفاده از ویژگی های مختلف سرویس پست الکترونیکی منطبق Microsoft Outlook
• مدیریت جلسات، رویدادها و منابع بااستفاده از ویژگی Service Scheduling
• مدیریت خرید سازمانی (سفارشات خارج)
• ارائه بستر میتنی بر وب جهت تعامل دوطرفه مشتریان و سازمان بدون محدودیت زمانی و مکانی
• امکان پایه ریزی خدمات هدف و مدیریت موثر آنها
• مدیریت متمرکز اطلاعات سازمان و مشتریان
• امکان ایجاد سیستم های گزارش گیری متعدد جهت ارائه خدمات و پشتیبانی بهتر به مشتریان
• قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل (موبایل)برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی بدون درنظرداشت زمان و مکان
• امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
• قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
• امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
• و...
3. سیستم پایه بازاریابی :
• مدیریت لیستهای بازاریابی
• مدیریت پاسخ مشتریان ازکمپینهای بازاریابی
• قابلیت استفاده از بسترهای ارتباطی آسان و مطمئن مانند شبکه های اجتماعی ، پست الکترونیکی منطبق با Outlook
• مدیریت جامع اطلاعات بخش بازاریابی
• امکان تهیه لیست هدف جهت بازاریابی بااستفاده از ویژگی Pinpoint Segmentation
• مدیریت کمپینهای بازاریابی ازقبیل بودجه، وظایف، فعالیت ها و ...
• مدیریت متمرکزفرصت های بازاریابی
• امکان تعامل بامشتریان بصورت آنلاین جهت پیشنهادات و انتقادات ، نظرسنجی
• مدیریت جامع اهداف بازاریابی جهت فرصت سازی
• مدیریت جامع اسناد سازمان
• امکان افزودن ضمیمه به پرونده مشتری ازجمله سفارش، فاکتور، قرارداد و ...
• کنترل دوره زمانی ارتباط با مشتریان
• امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
• مدیریت یکپارچه رویدادهای بخش بازاریابی
• قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی شده بازاریابی بدون محدودیت زمانی و مکانی
• امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
• قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
• و...
•
درخواست CRM |