ورود اعضاء ورود پذیرندگان ورود نمایندگان

تلفن تماس 021-45191000
آدرس تهران - خیابان شهید ستاری
معرفی

 

به نام خدا

معرفی شرکت :‬‬

 

‫شرکت ویرا سیستم مهر ارائه دهنده دستگاه های کارتخوان و خدمات مربوطه و همچنین مجری طرح لویالتی و باشگاه تخفیف آف پلاس پس از مدت ها کسب دانش تجربه و تحقیق درباره استراتژی و ‬‫بازاریابی، با هدف رونق بخشیدن به کسب و کار همه طرفهای تجاری خود بواسطه ارائه خدمات مشاوره‬ ‫بازاریابی، با دیدگاه یک شرکت هلدینگ تاسیس شد و با راه اندازی باشگاه مشتریان به عنوان اولین محصول‬ ‫خود، جهت وفادار سازی خریداران و به منظور تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کنندگان ایرانی وارد بازار عرضه و تقاضا شد.‬‬‬‬‬‬ ‫در بدو ورود به بازار با پشتوانه عملیاتی مدیران شرکت و تیم نرم افزاری کارآزموده خود اقدام به برنامه‬ ‫نویسی سامانه قدرتمند ‪ CRM‬تحت وب خود نموده ایم، تا بوسیله آن امکان مدیریت روابط مشتریان خود‬ ‫را جهت اجرای برنامه های وفاداری ایجاد کرده باشیم.‬‬‬‬‬ 
‫سالهاست که برخی از شرکت های ایرانی به اهمیت وفادار سازی مشتریان پی برده اند و برای آنها برنامه‬ ‫های خاصی را تدارک دیده اند. برخی از آنها صرفاً به کسب و کار خود نگریسته اند و‬ ‫باشگاهی اختصاصی راه اندازی نموده اند.‬‬‬‬‫برخی دیگر با هدف قراردادن کسب و کارهای خاص، مشتریان خود را به سمت آنها هدایت می کنند.‬‬ 
رشد سریع فروشگاههای اینترنتی چالش بزرگی برای فروشگاههای موجود میباشد، با اینحال "تجربه خرید" و همچنین تنوع در وجه تمایز بخش در فروشگاههای زنجیرهای میباشد. باشگاه مشتریان آف پلاس با درک تفاوتهای ایجاد شده اقدام به ، روشهای پرداخت طراحی راهکار "پرداخت اختصاصی در فروشگاه ها" با رویکرد "پرداخت مشتریان سازمانی" و "تجربه همسان پرداختهای اختصاصی" نموده است. "پرداخت مشتریان سازمانی" شامل مجموعه ای از سرویسهایی میباشد که به کارکنان سازمانها اجازه میدهد تا از روشهای متنوع پرداخت غیر نقدی، اعتباری و ... استفاده نمایند. همچنین "تجربه همسان پرداختهای اختصاصی" به مشتریان فروشگاه ها اجازه میدهد تا از تمامی سرویسهای پرداخت به صورت یکسان در درگاههای اینترنتی، فیزیکی استفاده نمایند و امتیازات، اعتبارات و ... مشتریان در تمامی کارتها و تمامی درگاهها به صورت یکپارچه در نظر گرفته شود.


جایگاه باشگاه مشتریان آف پلاس :

آف پلاس به واسطه اتصال به سوییچ psp های برتر کشور موفق شده است تا با بیش از 21 بانک همکاری نماید. 
به منظور جذب مشتریان سازمانی ، سرویسهای پرداخت متعددی قابل ارایه میباشد. هر یک از این سرویسها به گونه ای طراحی شده اند تا قابلیت Mass Customization را در بازاریابی دارا باشد. به نحوی که برای هر ارگان و یا سازمانی ترکیب متفاوتی از سرویسها و پارامترها را به صورت داینامیک انجام دهد. تعریف امتیاز، اعتبار، هدیه، شارژ هدیه، تعداد اقساط خرید اعتباری و ... از جمله پارامترهایی می باشد که برای هر مشتری سازمانی و در قراردادهای جداگانه قابل تعریف میباشد. 
باشگاه مشتریان آف پلاس جهت استفاده مشتریان خود سرویس هایی را در حوزه لویالتی آماده نموده است که با توجه به ساختار و سیاست هر سازمان قابل شخصی سازی و پیاده سازی است ، 
 

این سرویس ها به شرح ذیل میباشند : 
1 - سرویس تخفیف پذیرنده 
این سرویس به واسطه توافقاتی که میان سازمانهای طرف قرداد این مجموعه و پذیرندگان وجود دارد، ارائه میگردد که براساس آن پذیرندگان میتوانند به پرسنل سازمانهای طرف قرارداد تخفیفاتی ارائه دهند. این تخفیف میتواند بر روی خرید یا خدماتی که به دارنده داده میشود اعمال گردد. محاسبه مبلغ تخفیف و نحوه تسهیم وجوه بصورت کامل توسط این سیستم صورت میگیرد. کارمزدها با توجه به قرداد فی مابین محاسبه شده و کسر میگردد. 
‫باشگاه تخفیف آف پلاس چیست ؟‬‬ 
آف پلاس "+off " در معنی کلمه یعنی "فراتر از تخفیف" 
1 - آف پلاس تمامی مزایای کارتهای اعتباری و‬ ‫کارتهای خرید را دارد . 
2 - قابل استفاده در هزاران‬ ‫فروشگاه و مراکز ارائه خدمات در سطح کشور است . 
3 - خرید و‬‫پرداخت وجه به صورت آنلاین و از طریق شبکه بانکی شتاب‬ ‫صورت می گیرد. 
4 - ابزاری که چانه زنی را حذف کرده و موجب صرفه جویی در وقت و انرژی و حفظ شأن و منزلت مشتریان 
5 - کمک به افزایش قدرت خرید مشتریان و بالا رفتن گردش مالی ‫برای ارائه دهندگان کالا و خدمات

‫چرا کارت تخفیف آف پلاس : 
‫ در بسیاری از اقتصادهای پویا دو ابزار مهم مدیریت درآمدها و هزینه های مورد توجه اقشار‬‫مختلف جامعه و علی الخصوص قشر متوسط و کم درآمد می باشد. در این راستا باشگاه تخفیف آف پلاس با جمع آوری فروشگاه های متنوع و متعدد ‬‫در اصناف مختلف اقدام به ارائه خدمات تخفیف هوشمند و هدفمند به مشتریان خود‬ ‫می نماید.‬‬‬‬‬‬ 
‬‬امروزه شرایط اقتصادی دنیا به نحوی است که علیرغم تمام پیشرفت ها و فرصت های بوجود آمده،‬ ‫بدلیل وجود تنوع در انواع کالا و خدمات، رشد سریع تکنولوژی، افزایش حق انتخاب، افزایش جمعیت و‬ ‫کاهش منابع، عدم امنیت شغلی و ده ها دلیل دیگر؛ مدیریت مخارج خانوار و هزینه ها یکی از اصلی ترین‬ ‫دغدغه های مردم شده است. در شرایط رکود بازار و یا رقابت شدید بین عرضه کنندگان کالا و خدمات،‬ ‫فروش حداقلی با تضمین وجود مشتری دائمی یکی از راهکارهای خروج از تنگناهای اقتصادی و حفظ رونق‬‬‬‬‬ ‫کسب و کار است.‬‬

مزایای عضویت در باشگاه تخفیف آف پلاس برای مشتریان :‬‬

  • ‫ارایه تخفیف در طول 365 روز سال از سوی تمام فروشندگان طرف قرارداد باشگاه.‬‬ بهره مندی از کلیه امکانات دیگر باشگاه در طول سال
  • عدم نیاز به صدور کارت تخفیف جدید به منظور کاهش هزینه های ثبت نام و حذف مشکل به یاد سپاری‬‬ ‫رمز عبور کارت های وفاداری جدید
  • ‫ امکان نظارت و مشاهده تراکنش های انجام شده در باشگاه تخفیف آف پلاس از طریق وبسایت
  • امکان تعریف و افزودن انواع کارت های بانکی شبکه شتاب به تعداد نامحدود
  • قابلیت استفاده از خدمات باشگاه در سراسر کشور حتی هنگام سفر
  • خرید و دریافت تخفیف بصورت آنی و آنلاین با کارت های عضو باشگاه تخفیف آف پلاس از فروشگاههای‬‬ قرار داد باشگاه
  • عدم بلوکه کردن وجه تراکنشهای فروشندگان در پرداخت آفالین (رفع مشکل مدلهای رایج در کشور)
  • رعایت استاندارد های خاص در انتخاب عرضه کنندگان کالا و خدمات به منظور حفظ کرامت و ارزش‬‬ ‫مشتریان گرامی
  • فراوانی و توزیع یکنواخت عرضه کنندگان کالا و خدمات در سطح شهر به منظور در دسترس بودن آنها،‬‬ ‫رفاه حال مشتریان و کاهش سفرهای درون شهری
  • ‫- پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان از طریق مرکز تماس، سایت و اپلیکیشن موبایل به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته بدون تعطیلی ) 24 × 7 × 365)‬‬
  • مشارکت مشتریان در بهبود عملکرد باشگاه از طریق سیستم تیکت گذاری
  • ارائه انواع طرح های تشویقی و اهداء جوایز به مناسبتهای مختلف بر اساس سیستم امتیاز دهی
  • پایش عملکرد فروشندگان بر اساس نظرات مشتریان و بازرسان باشگاه

مزایای باشگاه تخفیف آف پلاس برای پذیرندگان :

  • عقد قرارداد انحصاری با پذیرندگان در محدوده مکانی مشخص ، با توجه به صنف شغلی طرف قرارداد
  • خدمات جذب مشتری به صورت گسترده از طریق عضویت پرسنل سازمان ها، نهادها، ارگان های دولتی ،شرکت های بزرگ خصوصی و عموم مردم
  • امکان ایجاد رایگان باشگاه اختصاصی با زیر ساخت باشگاه و بر بستر ارتباط آفلاین و آنلاین (بانکی و غیر بانکی)
  • تبلیغات و اطلاع رسانی مراکز پذیرنده از طریق سایت، اپلیکیشن ،شبکه های اجتماعی (کانال اختصاصی) ، جراید و غیره
  • نصب رایگان دستگاه کارتخوان چند منظوره

مزایای طرح برای سازمان ها و ادارات :‬‬

  • ‫ افزایش قدرت خرید پرسنل و افراد تحت پوشش سازمان‬
  • ‫ امکان واریز وجوه بن های مختلف در کارت بانکی پرسنل و در صورت نیاز، امکان محدود کردن آنها‬‬ ‫برای خرید از صنف یا فروشگاهی خاص‬‬
  • ‫ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه جهت دریافت کارت های هدیه و بن کارت جدید برای پرسنل‬‬
  • ‫ امکان صدور کارت های تخفیف بانکی یا غیربانکی قابل شارژ با طرح و لوگوی سازمان‬‬
  • ‫ امکان اختصاص اعتبار با مبالغ مختلف در کارت های پرسنل جهت خریدهای اقساطی آنها از‬‬‫فروشگاههای طرف قرارداد باشگاه‬‬
  • ‫ عضویت آسان و بسیار کم هزینه در قالب طرح های سازمانی‫ و دهها قابلیت دیگر متناسب با نیاز سازمانها‬‬

2 - سرویس تخفیف کالایی سرویس اعتباری آف پلاس

سرویس دیگری که قابل ارائه خرید اعتباری است. در این سرویس سازمان این امکان را دارد که برای اعضای خود با توجه به دسته بندیهای انجام شده و با در نظر گرفتن بخش نامه ها و قوانین مربوطه در آن سازمان، میزان اعتباری در نظر بگیرد. در واقع کارت خرید اعتباری، نوعی کارت پرداخت است که اعتبار آن توسط سازمان تامین میشود و دارندگان آن میتوانند با کارت خود از تمامی مراکز فروش کالا و خدمات در سراسر کشور و یا مراکز محدود مورد نظر سازمان و از طریق پایانههای فروش، کالا و خدمات خود را تامین کنند. در حال حاضر محدودیتی برای مدت زمان اعتبار کارت وجود ندارد و تا زمان تصمیم سازمان ادامه دارد . در این پروژه شبکه ای از پذیرندگان کارت که توسط سازمان معرفی می شوند ایجاد میگردد و بعد از ثبت اطلاعات پذیرندگان در سامانه نفیس فن آوا کارت و اخذ تاییدات شاپرکی مقدمات نصب دستگاه های پوز در محل پذیرندگان فراهم می گردد. قابلیت ثبت و صدور بن کارت های اعتباری غیر نقدی به دو صورت بی نام و با نام برای استفاده در شبکه پذیرندگان مورد نظر سازمان وجود دارد. سازمان می تواند کارت ها را با مبالغ دلخواه ، به تفکیک هر شماره کارت و یا به صورت گروهی از طریق پرتال سامانه شارژ کند. این کارت ها تنها در شبکه پذیرندگان سازمان قابلیت استفاده دارد. دراین روش وجوه نقدی بن نزد سازمان محفوظ بوده و بعد ازخرید عضو درهرشهر که گزارش آن نیز بصورت آنلاین برای سازمان قابل مشاهده می باشد ، وجه خریدشده به پذیرنده طرف قرارداد پرداخت خواهدشد . امکان ایجاد قابلیت بن کارت بر روی کارت های شتابی اعضا به تشخیص سازمان وجود دارد. در این صورت اعضا می توانند از قابلیت کارت چند منظوره استفاده نمایند و جهت استفاده از مبالغ شارژ شده به مراکز طرف قرارداد مراجعه نمایند .

سازمانها به منظور اعطای تسهیلاتی به کارکنان خود میتوانند با اختصاص کد به یک کالا همچنین مشخص نمودن پذیرنده و یا شهر/استانی خاص اقلام مورد نظر خود را با درصد تخفیف معینی به کارکنان خود تحویل نمایند. مدیریت کالا، کد کالا و محاسبه گردش مالی در این سامانه صورت میگیرد. امکان تعریف دوره، مدت زمان انقضاء برای سرویس تخفیف کالا وجود دارد. یکی از تسهیلاتی که در قالب کارت به دارندگان کارت اعطا میشود، خرید اعتباری است. در این سرویس هر یک از موسسات برای کارکنان خود با توجه به میزان خالص دریافتی و با در نظر گرفتن بخشنامه ها و قوانین مربوطه در آن سازمان، میزان اعتباری را در نظر میگیرند. خرید اعتباری، نوعی پرداخت است که اعتبار آن توسط سازمان مربوطه تامین میشود و دارندگان آن می توانند با کارت خود از تمامی مراکز فروش کالا و خدمات در سراسر کشور که از طریق پایانههای فروش باشگاه مشتریان آف پلاس استفاده میکنند، کالا و خدمات خود را تامین نمایند.

3 - سرویس اقساطی آف پلاس

سازمانها به منظور اعطای تسهیلاتی به کارکنان خود میتوانند با اختصاص کد به یک کالا همچنین مشخص نمودن پذیرنده و یا شهر/استانی خاص، اقلام مورد نظر خود را به شرطی که قیمت آن با سود مورد نظر پذیرنده، به مبالغ معین و در سر رسیدهای مشخص تعیین شده باشد، اختصاص میدهد.

سرویس بن این سرویس به منظور واریز وجوه نقد ، پاداش یا هدیه به کارت مشتریان در نظر گرفته شده است. یکی از موارد کاربرد بن کارتهای اعطائی به دارندگان، این است که سازمانها میتوانند با توجه به بودجههای تعریف شده، تصمیم به اعطای مبالغ کمک هزینه برای خرید در مراکز پذیرنده کارت نمایند. هر سازمانی میتواند

4 - سرویس (بن سازمانی) آف پلاس 
افرادی را که میخواهد به آنها مبلغی در قالب بن پرداخت نماید، در گروهها یا زیر گروههایی مطابق با موقعیتهای سازمانی خود تقسیم بندی نموده و به همراه لیست دریافتکنندگان بن و مبالغ شارژ به این سازمان اعلام نمایند. سازمان میتواند افرادی را که میخواهد به آنها مبلغی در قالب بن پرداخت کند، در گروهها یا زیرگروههایی مطابق با موقعیتهای سازمانی خود تقسیم بندی کرده و به همراه لیست دریافتکنندگان بن و مبالغ شارژ به فنآوا کارت اعلام کند. پس از واریز وجوه اعلامی، دارنده امکان خرید در مراکز پذیرنده کارت را دارد. دارنده کارت با استفاده از این کارت، امکان خرید کالا و یا خدمات در شبکه پذیرندگان مورد نظر سازمان خواهد داشت. مقادیر موجود میتواند زمان انقضاء داشته باشد. در ضمن مبالغ تحت عنوان بن، به شکل تجمیعی محاسبه میشود، به این معنی که اگر دارندهای تا اعلام بعدی بنها، مبلغی در حساب خود داشته باشد، مبلغ پیشین محفوظ مانده و مبالغ جدید با مبالغ پیشین بهصورت تجمیعی اختصاص مییابد. همچنین سازمان قادر است در آن واحد بیش از یک بن به پرسنل خود اختصاص دهد.

این امکان وجود دارد که با هر بار استفاده از این بن کارت، امتیازی کسب شود و بتوان در مجموعه های مختلف و متنوع پذیرنده فن آوا کارت و یا مجموعه های مد نظر سازمان استفاده کرد. چون این اکوسیستم در سیستم PSP انجام میشود، میتوان از خدمات گستردهای بهرهمند شد که این خود باعث جذابیت این بن کارتها میشود. 
 

6 - سرویس خرید جشنواره آف پلاس :

در این سرویس پذیرندگان ابتدا اقدام به خرید کوپنهای مربوط به جشنواره می نمایند. سپس در فرآیند خرید از کوپن های خریداری شده، تعدادی را به مشتریان خود اختصاص میدهند 
 

 7 - سرویس خرید شناسه دار آف پلاس :

این سرویس به منظور انجام تراکنش به وسیله شناسه منحصر به فرد بانک صورت میگیرد. در این سرویس مشتریان یک شناسه منحصر به فرد دارند، که از این طریق قادر به پرداخت مبالغ اقساط خود میباشند.

8 - پروژه کارت های چند منظوره آف پلاس :

یکی از تسهیلاتی که در قالب کارت به دارندگان کارت اعطا میشود، سرویس بن ریالی است که این سرویس به منظور واریز وجوه نقد، پاداش یا هدیه به کارت مشتریان در نظر گرفته شده است و عملیات واریز به صورت برخط و برون خط قابل انجام است. یکی از موارد کاربرد بن کارتهای اعطایی به دارندگان، این است که سازمان میتواند با توجه به بودجه های تعریف شده، تصمیم به اعطای مبالغ کمک هزینه برای خرید در مراکز پذیرنده کارت بگیرد. روی کارت که قابلیت برداشت به صورت نقدی ندارد به مراکز پذیرنده کارت مراجعه و با استفاده از رمز مخصوص بن کارت خود از اعتبار موجود در آن استفاده نمایند.

9 - قابلیت های شبکه آف پلاس

  • پرداخت پاداش و یا کمکهای غیرنقدی به اعضا برای سازمان بسیار ساده و مقرون به صرفه خواهد بود
  • مبلغ مد نظر سازمان، بدون کم شدن مالیات در کارت اعضا شارژ خواهد شد و هیچ مبلغی از آن کسر نمیشود
  • مدیران سازمان میتوانند ریز تراکنشهای انجام شدهی بن کارت اعضا را به تفکیک زمان، مبلغ، فروشگاه و... در پنل مدیریتی مشاهده کنند
  • عملیات شارژ به صورت الکترونیکی و یکپارچه ، همزمان برای تمامی اعضا بدون نیاز به جمع آوری کارتها انجام خواهد شد
  • امکان محدودسازی کارت جهت استفاده در مراکز پذیرنده سازمان و نیز مراکز پذیرنده فن آوا کارت ) در صنوف مختلف( وجود دارد
  • امکان شارژ مکرر کارت ها به درخواست سازمان وجود دارد.

زمانبندی اجرای پروژه ها در باشگاه مشتریان آف پلاس :

  • سفارشی سازی و استقرار سامانه 1 ماه
  • بهره برداری از سامانه و عملیاتی سازی 2 هفته
  • صدور کارت 2 هفته

‫انواع کارتهای اعتباری آف پلاس :‬‬ 
‫این کارت ها را می توان بنا به نیاز سازمان ها و شرکت ها، با طرح های‬‬ ‫اختصاصی و در قالب کارت های چند منظوره مورد استفاده قرار داد.‬‬ 
‫برخی از این قابلیت ها عبارتند از :‬‬

  • ‫کارت پرسنلی‬‬
  • کارت تردد و پارکینگ‬‬
  • ‫بن کارت‬‬
  • ‫کارت خدمات رفاهی‬‬
  • ‫ کارت ورزش و استخر‬‬
  • ‫کارت هدیه اعتباری و ...‬‬

 

ویژگی ها و زیر ساخت های باشگاه :‬‬

‫اتصال به شبکه بانکی کشور به واسطه شرکت های ‪ PSP‬ انجام شده و نرم افزار مورد استفاده‬‬‬ ‫در باشگاه تخفیف آف پلاس ،قبل از شبکه شاپرک بانک مرکزی نصب و امکان اتصال دستگاههای‬‬ ‫کارتخوان بانکی آف پلاس به هر حساب بانکی و عضویت هر کارت عضو شبکه شتاب در باشگاه میسر می سازد