معرفی باشگاه مشتریان کارگران :
هیات امنای مجموعه ورزشی و تفریحی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ارائه خدمات متعدد و ویژه از طریق مراکز ورزشی و تفریحی تحت پوشش و سایر مراکز طرف قرارداد به کارگران گرامی اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کارگران نموده است .
در همین راستا باشگاه مشتریان کارگران با در اختیار داشتن مراکز ورزشی و تفریحی در اقصا نقاط کشور و نیز جمع آوری فروشگاه های متنوع و متعدد در اصناف مختلف اقدام به ارائه خدمات تخفیف هوشمند و هدفمند به مشتریان خود می نماید.
مزایای عضویت در باشگاه مشتریان کارگران :
- ارایه تخفیف در طول 365 روز سال از سوی مراکز اختصاصی تحت پوشش و تمام فروشندگان طرف قرارداد باشگاه و بهره مندی از کلیه امکانات دیگر باشگاه در طول سال.
- امکان خرید اقساطی و اعتباری برای کارگران از طریق مراکز طرف قرارداد
- عدم نیاز به صدور کارت تخفیف جدید به منظور کاهش هزینه های ثبت نام و حذف مشکل به یاد سپاری رمز عبور کارت های وفاداری جدید.
- ارائه خدمات تخفیفی ویژه و در اختیار گذاشتن امکانات خاص جهت اقشار کم درآمد
- - امکان تعریف و افزودن انواع کارت های بانکی شبکه شتاب و حساب کاربری و کیف پول اختصاصی
- - قابلیت استفاده از خدمات باشگاه در سراسر کشور
- - خرید و دریافت تخفیف بصورت آنی و آنلاین با کارت های عضو باشگاه مشتریان کارگران از فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد.
- - عدم بلوکه کردن وجه تراکنشهای فروشندگان در پرداخت آفلاین (رفع مشکل مدلهای رایج در کشور).
- - رعایت استاندارد های خاص در انتخاب عرضه کنندگان کالا و خدمات به منظور حفظ کرامت و ارزش مشتریان گرامی.
- - - پاسخگویی به سواالت و مشکالت مشتریان از طریق مرکز تماس، سایت و اپلیکیشن موبایل به صورت42 ساعته در تمام روزهای هفته بدون تعطیلی ) 42 × 7 × 563 )
- - مشارکت مشتریان در بهبود عملکرد باشگاه از طریق سیستم تیکت گذاری.
- - ارائه انواع طرح های تشویقی و اهداء جوایز به مناسبتهای مختلف بر اساس سیستم امتیاز دهی.
- - پایش عملکرد فروشندگان بر اساس نظرات مشتریان و بازرسان باشگاه.
مزایای باشگاه مشتریان کارگران برای پذیرندگان :
- عقد قرارداد انحصاری با پذیرندگان در محدوده مکانی مشخص ، با توجه به صنف شغلی طرف قرارداد.
- تبلیغات و اطلاع رسانی مراکز پذیرنده از طریق سایت ،اپلیکسشن ،شیکه های اجتماعی (کانال اختصاصی) ، جراید و غیره
- نصب رایگان دستگاه کارتخوان چند منظوره
ویژگی ها و زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری :
اتصال به شبکه بانکی کشور به واسطه شرکت های PSP انجام شده و نرم افزار مورد استفاده در باشگاه تخفیف باشگاه مشتریان کارگران در لایه ای قبل از شبکه شاپرک بانک مرکزی نصب و امکان اتصال دستگاههای کارتخوان بانکی باشگاه مشتریان کارگران به هر حساب بانکی و عضویت هر کارت عضو شبکه شتاب در باشگاه میسر گردیده است همچنین نرم افزار CRM قدرتمند باشگاه به عنوان هسته مرکزی تبادل اطلاعات بین سوئیچ بانکی، مشتریان و فروشندگان و همچنین ارتباط بین وب سایت باشگاه، اپلیکیشن موبایلی و نرم افزار CRMطراحی و به کار گرفته شده است و به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان و فروشندگان باشگاه، از بهترین سرورها، تجهیزات شبکه و سایر سخت افزارها بهره گرفته ایم.
مراکز طرف قرارداد :
ما در انتخاب پذیرندگان خود با دقت آنها را مورد ارزیابی کیفی و کمی قرار داده ایم. این پذیرندگان روز به روز در حال افزایش هستند و در حال حاضر بالغ به 20000 فروشگاه و مراکز خدماتی در سطح کشور می باشند. گستره صنوف و حوزه فعالیت این مراکز بسیار زیاد است و شامل مراکز تفریحی، ورزشی، درمانی، توریستی، رستورانها، پوشاک و فروشگاه های مواد غذایی و ... است.